Regulamin klubu Warszawska La Playa Music Bar
§ 1 Postanowienia ogólne
- Klub Warszawska La Playa Music Bar (w skrócie: Klub La Playa) z siedzibą w Warszawie przy ul. Wybrzeże Helskie 1/5 w Warszawie (03-459) jest miejscem prywatnym i reprezentowany jest wyłącznie przez Kierownictwo Klubu.
- Jedyną oficjalną stroną klubu La Playa jest strona www.laplaya.pl. Właściciel firmy nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie informacje zamieszczone na innych stronach internetowych.
- Kupując bilet uczestnik imprezy zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu klubu i regulaminu imprezy oraz stosowania się do zaleceń ochrony, służb porządkowych, kierownictwa klubu oraz organizatora imprezy.
- Osoby uczestniczące w imprezach organizowanych przez klub, mają obowiązek zapoznać się z niniejszym regulaminem. Wejście do klubu jest jednoznaczne z jego akceptacją.
§ 2 Prawo wstępu
- Klub La Playa nie prowadzi działalności otwartej i ogólnodostępnej po godzinie 21.00.
- Prawo wstępu na imprezy organizowane w Klubie La Playa mają:
- osoby, które ukończyły 18 rok życia (podczas wybranych imprez 21 rok życia) i posiadają karę klubową, bilet wstępu na imprezę lub zaproszenie wystawione przez organizatora;
- przedstawiciele prasy, radia i innych mediów posiadający ważną akredytację na imprezę;
- przedstawiciele służb państwowych i medycznych uprawnieni do czynności kontrolnych na podstawie ważnych legitymacji po uzgodnieniu z przedstawicielem organizatora.
- Na imprezy organizowane przez Klub La Playa wstępu nie mają:
- osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
- osoby wpisane do rejestru prowadzonego przez Komendanta Głównego Policji (na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy a dn. 20.03.2009 o bezpieczeństwie imprez masowych, Dz. U. 2009, Nr 62, poz. 504 z późn. zm.);
- osoby, którym kierownik imprezy odmówi prawa wstępu na imprezę. Kierownik nie ma obowiązku podawania przyczyny odmowy wstępu.
- Zakupiony bilet należy traktować jako indywidualną zgodę Organizatora na wejście na imprezę, która może być cofnięta w każdej chwili, z przyczyn związanych z koniecznością zachowania zasad bezpieczeństwa. Upoważnia to do otrzymania jedynie zwrotu całości lub części kwoty wydrukowanej na bilecie, w zależności od tego czy zgodę cofnięto przed wejściem do Klubu, czy w trakcie przebywania na jego terenie.
- Za sprawdzanie kart klubowych oraz wpuszczanie gości odpowiedzialny jest wyznaczony przez klub selekcjoner, który zaprasza gości do środka klubu.
- Sprzedaż biletów odbywa się przed wejściem do klubu.
- Informacje dotyczące imprez w klubie oraz obowiązujące ceny biletów wstępu do klubu, znajdują się na stronie internetowej klubu pod adresem: www.laplaya.pl
- Klub La Playa nie odpowiada za wydarzenia o charakterze siły wyższej, które wystąpią na imprezie, takich jak katastrofa, pożar, ewakuacja zarządzona przez służby Policji i Straży Pożarnej, alarm bombowy i nie będzie zobowiązany do zwrotu pieniędzy za bilety ani do odszkodowania za inne roszczenia związane z nieodbyciem się lub przerwaniem imprezy z wyżej wymienionych powodów.
§ 2 Karty Klubowe I.Wydawanie Kart Klubowych
- Klub La Playa umożliwia stałym Gościom wyrobienie imiennej karty klubowej. Kartę klubową może wyrobić osoba, która skończyła 21 lat.
- Osoby zainteresowane członkowstwem w klubie powinny zgłosić się po wniosek o przyznanie karty klubowej, dostępny w klubie podczas każdej z otwartych imprez u selekcjonera/selekcjonerki. Po wypełnieniu wniosku i jego pozytywnym rozpatrzeniu karta będzie do odbioru po upływie 7 dni od jej przyznania. Klub La Playa zastrzega możliwość odmowy wydania karty bez podania przyczyny.
- Karty klubowe są imienne i może się nimi posługiwać tylko okaziciel. Przekazywanie Karty osobom trzecim skutkuje natychmiastową jej utratą.
- Karta klubowa jest ważna wyłącznie z dokumentem tożsamości.
- Zastrzega się możliwość unieważnienia karty w przypadku niezgodnego z regulaminem klubu, prawem lub dobrym obyczajem zachowania członka klubu podczas imprezy.
- Członkostwo klubowe jest dwustopniowe. Najpierw przyznana zostaje karta klubowa, po 10. wizycie na imprezie weekendowej w klubie zarejestrowanej w kasie klubu w ciągu jednego roku od wydania karty może zostać przyznana karta VIP. Karty VIP przyznawane są wyłącznie uznaniowo, nie można ich kupić w żaden bezpośredni sposób. Karta VIP jest wystawiana imiennie i nie można jej przekazywać innej osobie, dlatego ważna jest tylko z dokumentem potwierdzającym tożsamość jej właściciela.
- Posiadacz karty klubowej wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych/reklamowych i do otrzymywania newslettera .Jednocześnie ma prawo wglądu do danych/ poprawiania ich za pośrednictwem biura klubu.
- Opłaty
- Karta wydawana jest bezpłatnie. Obowiązuje pierwsze minimalne doładowanie karty za kwotę 300 zł
- Wymiana karty klubowej na kartę VIP jest bezpłatna
- Korzyści
- Posiadanie karty klubowej upoważnia do wejścia poza kolejnością na imprezy klubowe wraz z osobą towarzyszącą z wyłączeniem imprez zamkniętych oraz Festiwali.
- Karta klubowa umożliwia zniżki na zakup biletów.
- Karta klubowa umożliwia dokonanie bezpłatnej rezerwacji stolika na dowolną ilość osób.
- Okazanie karty VIP podczas transakcji na barze jest jednoznaczne z udziałem w programie lojalnościowym, gdzie każdy zakup gwarantuje zbieranie punktów. Zebrane punkty wymieniamy na nagrody.
- O liczbie zebranych punktów informuje na życzenie barman.
- Zasady posługiwania się kartą klubową Pre-paid
- Karta klubowa jest środkiem płatniczym w barze głównym.
- Doładowanie odbywa się tylko w kasie głównej w lokalu.
- Na kartę można wpłacić dowolną sumę gotówki.
- Jeżeli zabraknie środków na karcie można ją doładować w trakcie imprezy.
- Wplaty na karcie klubowej upoważniają do 10% rabatu, a na karcie VIP do 15% rabatu.
- Wypłata pieniędzy z karty nie jest możliwa.
- Pieniądze wpłacone na kartę można wykorzystać w dowolnym czasie w godzinach pracy klubu.
- Karta ważna jest do końca sezonu.
- Potwierdzeniem obciążenia karty jest bon drukowany przy wydaniu towaru.
- Zachowanie tej samej karty i jej personalizacja oraz ponowne jej doładowywanie gwarantuje wygodę i rabaty.
- Opłaty
§ 3 Zasady bezpieczeństwa
- Dla bezpieczeństwa gości klub prowadzi politykę bezpieczeństwa polegającą na monitoringu klubu przy pomocy kamer przemysłowych oraz ochronie gości przy pomocy pracowników ochrony posiadających odpowiednie identyfikatory.
- Osoby wchodzące na teren klubu La Playa zobowiązane są poddać się kontroli osobistej (sprawdzeniu) oraz kontroli bagażu osobistego.
- Na teren Klubu La Playa zabrania się wnoszenia: napojów alkoholowych, narkotyków, broni, materiałów wybuchowych, pirotechnicznych, pożarowo niebezpiecznych, ostrych narzędzi. Przedmioty te będą konfiskowane i wydawane w obecności Policji.
- Uczestnik imprezy ma obowiązek:
- zachować w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób, informować organizatora, pracowników ochrony i służb porządkowych o sytuacjach zagrożenia życia ludzkiego, zdrowia lub mienia;
- stosować się do wskazań i poleceń służb porządkowych organizatora imprezy oraz osób odpowiedzialnych za imprezę;
- kierować się do oznaczonych wyjść ewakuacyjnych i nie utrudniać dojazdu służbom ratowniczym.
- Uczestnikom imprezy zabrania się:
- Wchodzenia na obszary, które nie są przeznaczone dla uczestników imprez;
- Wychodzenia z zakupionym w Klubie alkoholem;
- Sprzedawania, reklamowania, akwizycji, przeprowadzania zbiórek pieniężnych bez zgody organizatora. 6. Osoby nie przestrzegające ustaleń powyższego regulaminu i nie stosujące się do poleceń służb porządkowych i informacyjnych zostaną usunięte z terenu imprezy lub przekazane Policji
- Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi odpowiedzialność karna (ar. 21 ust. 2 Ustawy z dnia 22. 08. 2002 r.
§ 4 Współorganizowanie imprez
- Zgoda na współorganizację imprezy następuje na wniosek składany przez Organizatora. Zgoda Klubu La Playa wydawana jest pisemnie.
- W ramach współorganizacji imprez Klub La Playa udostępnia teren Klubu wraz z budynkami, zapewnia promocję wydarzenia na stronie internetowej Klubu oraz, po uzgodnieniu z Organizatorem, zapewnia odpłatnie obsługę techniczną imprezy.
- Klub La Playa decyduje o ilości zatrudnionej ochrony oraz bileterów, po przedstawieniu harmonogramu imprezy przez organizatora
- Koszt ochrony imprezy oraz bileterów jest pokrywany przez Organizatora o odliczany od biletów w pierwszej kolejności. Klub La Playa uwzględnia w drugiej kolejności ustalone pisemnie koszty organizatora takie jak promocja, prowadzący, dj-e, wokaliści, upominki i inne ustalone przez strony.
- Wniosek o współorganizację powinien zawierać:
- dane organizatora w tym firmę
- datę i miejsce wydarzenia,
- cel wydarzenia,
- zasady uczestnictwa w tym cenę biletów,
- szczegółowy harmonogram wydarzenia, Złożenie wniosku o powinno nastąpić w terminie nie krótszym niż 2 miesiące przed planowaną datą organizacji przedsięwzięcia lub innym uzgodnionym przez strony
- Organizator przedsięwzięcia zobowiązany jest do umieszczenia informacji o współorganizacji we wszystkich materiałach promocyjnych, reklamowych i informacyjnych związanych z realizacją przedmiotowego wydarzenia.
- Organizator przedsięwzięcia zobowiązany jest do pokrycia stałych ryczałtowych kosztów funkcjonowania Klubu podczas trwania imprezy- tj. kwoty 1000 zł za każdą dobę. Na kwotę ryczałtu składają się koszty energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków, podatku od nieruchomości, zarządzania i administrowania terenem Klubu oraz obsługą menagerską, koszty podatków i opłat od nieruchomości.
- Klub La Playa wyraża pisemną zgodę na wprowadzenie przez Organizatora sponsora na teren Klubu w trakcie organizowanej imprezy. W przypadku nieuzgodnionego wprowadzenia logo sponsora na teren Klubu Organizator zapłaci na rzecz Klubu La Playa karę umowną w wysokości 10 000 zł netto za 1 każda dobę.
- Organizator nie ma prawa do wnoszenia na teren Klubu własnych produktów spożywczych i pokryje koszt otwartego rachunku przez swoich uczestników i podwykonawców, jeśli wcześniej nie ustali, że sami pokrywają opłatę za spożycie z barów i koszty artykułów spożywczych.
- Klub jest upoważniony do przerwania programu, który nie jest zgodny z ustaleniami i ma prawo obciążyć organizatora kosztami z tego wynikającymi.
- W przypadku nienależytego prowadzenia imprezy przez Organizatora Pracownicy Klubu La Playa mają prawo podejmować czynności, które zapobiegną naruszeniu wizerunku Klubu La Playa. W takim przypadku organizator zobowiązuje się pokryć uzasadnione wydatki.
- Organizator ma obowiązek wystawienia faktury VAT lub rachunku po uzgodnieniu wszystkich dodatkowych kosztów z kierownictwem Klubu La Playa. Rozliczenie imprezy nastąpi po prawidłowym dostarczeniu rachunku przez Organizatora.
- Kwota pozostała po odliczeniu wydatków wskazanych w pkt. 1 – 12 niniejszego Regulaminu dzielona jest procentowo między Organizatora i Klub La Playa zgodnie z umową. W barku zapisów umownych Organizator otrzymuje 40 procent z wpływu z biletów, po pokryciu kosztów.
§ 5 Postanowienia końcowe
- Każda osoba przebywająca na terenie klubu, wyraża zgodę na publikację swojego wizerunku na stronach internetowych klubu oraz w innych materiałach promocyjnych, bez możliwości ingerencji w jego formę.
- Organizator jest uprawniony do utrwalenia Imprezy, a w szczególności utrwalania zachowania osób, za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. W przypadku stwierdzenia naruszeń Regulaminu bądź innych przepisów prawa materiał z nagrań zostać przekazany odpowiednim organom.
- Organizator utrwala również przebieg Imprezy dla celów dokumentacji, promocji lub reklamy imprezy i imprez w przyszłych latach, Organizatora oraz sponsorów. Wizerunek osób przebywających na terenie Imprezy może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniony dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych.
- Wejście na teren obiektu, na którym odbywa się impreza jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu i jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację przez Organizatora zdjęć, filmów, z wizerunkiem uczestników Imprezy (zgodnie z art. 81 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Dz. U. 1994, Nr 24, poz. 83 późn. zm.).
- Uczestnik imprezy dobrowolnie wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie zdjęcia i filmów ze swoim wizerunkiem bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę i powielanie wykonanych zdjęć przez Klub La Playa. Wyrażenie zgody jest jednoznaczne z tym, iż zdjęcia mogą zostać umieszczone na stronie internetowej Klubu La Playa oraz wykorzystane w materiałach promocyjnych.
- Wszystkie zdjęcia publikowane na fanpejdżu i stronie internetowej Klubu są chronione Prawem autorskim. Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć bez pisemnej zgody Autora/Autorów jest zabronione.
- Uczestnik może być narażony na ciągłe przebywanie w strefie natężenia dźwięków mogących spowodować uszkodzenie słuchu. W przypadku częściowego lub stałego uszczerbku na zdrowiu spowodowanego poziomem dźwięku i światła uczestnicy nie będą ubiegali się o żadne odszkodowanie ani zadośćuczynienie, gdyż wchodzą na imprezę na własną odpowiedzialność.
- Uczestnicy dyskoteki mogą być narażeni na: poślizg na śliskiej posadzce, uderzenie o elementy wyposażenia wnętrza klubu, upadek ze schodów, podestów, balkonów. W przypadku częściowego lub stałego uszczerbku na zdrowiu spowodowanego poślizgiem, upadkiem, bądź uderzeniem o wyżej wymienione elementy, uczestnicy nie będą ubiegali się o żadne odszkodowanie ani zadośćuczynienie, gdyż wchodzą na imprezę na własną odpowiedzialność.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez uczestników na terenie klubu.
- Za szkody materialne wyrządzone na terenie klubu uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność karną i finansową.